caspermama Kızlar doğum izni süresi boyunca maaşlarınız hangi sürelerde yattı? (Aylık mı, parça parça mı?) Bir de direkt maaşın 3’te 2’si mi, yoksa devletin bir üst limiti var mı? Şirketimdeki İK bile bu konuda beni yönlendiremedi dkfkf
ebru3457 caspermama Canım öncelikle memur musun kamuda çalışan mı ben kamuda çalışana sadece 4 ay boyunca aylık maaşı veriliyor özel sektörde çalışana da 4 aylık rapor parası veriliyor diye biliyorum bende özel sektörde çalışıyorum doğumdan önceki ve doğumdan sonraki olmak üzere 2 parça halinde yattı rapor param
denizalismom caspermama eğer memursan her ay maaş almaya devam edersin canım . Ama memur değilsen 2 parça halinde alırsın birini canlı doğum gerçekleştikten sonra diğerini ise doğum sonrası iznin bitikten sonra alırsın 3te 2 sini