Sevgili çilekeş annelerim. Kızım doğduğu günden beri asla yalnız durmaz. Hep insan hep ilgi hep alaka bekliyor. Hareket edemezken kucaktan indiremezdim. Şimdi emeklemeler tutunup kalkmalar başladı ama yine de kucaktan inmiyor. 5 dk kendi kendine durmuyor oturmuyor. Zaten uykusu doğduğu günden beri yok. Gecede 2 saat kesintisiz uyusam şükrederim.
Dün yemek yemeye gittik mesela masada alnımıza silah dayamışlar gibi çabuk yiyip kalktık.
Çünkü 5 dk sabit oturamıyor. Hiçbir şeyle oyalanmıyor. Sürekli şebeklik istiyor sürekli oyun istiyor kucak istiyor.
Takip ettiğim bir kız var isviçrede tren turu yaptılar 7 aylık kızı çocuk çıtını çıkarmadan pusetinde duruyor trende. Bir tane dişlikle saatlerce oyalandı. Ben taksiyle 10 dk bir yere gidiyorum saçım başım yüzüm gözüm dağılmış iniyorum taksiden.
Sizde durumlar nasıl?
Bu işi ben mi beceremiyorum? Kendimi suçluyorum.