İkisini de cok kullandığım oldu. alerjik bi bebek benim kızım doğal yolla hastalığı atlatması mümkün olmadı bizim için. Sarımsak denemedim hiç. Yoksa udi hindi yağı mı falan çok veririm. Ama artık 1 yaş oldu ben öksürük olduğu vakit bitkisel şurup aldım onu kullandım ilk defa, işe yaradı. Bir de hapşırınca hemen doktora gitmeden zaditen şurup kullanıyorum daha hafif atlatıyor.