Mukuslu kaka yapıyor ara ara labne verince daha cok yapıyor vucut baska belirti de vermiyor kakası mukuslu oluyor napmalıyım doktora gitmekten sürekli yoruldum zaten daha yeni cıktık hastaneden bi ara doktor laktoz intoleransı olabilir dedi ama bu durum 4. Ayda kesilirmiş peynirden once evet yoktu acaba var mı ki yorgut vermeye zaten korkuyorum sadece kakaya bakıp kesmemek ne kadar dogru olur ki 🥹