nnidua çok acıdığında dediğinizi yapıyorum bazen düzgün tutuyor bazen tutamıyor ucuna gidiyor yine veledim 🙈 kalkanları kullanıyorum krem sürüyorım biraz hafifledi sanki gibi. Bazen çok sızlıyor acıyor emzirmediğimde bile bazen iyi. Ben şöyle acısız rahat rahat emzirmek istiyorum çocuğumu çok mu şey istiyorum :( bir hemşire soğanın çok hızlı iyileştirdiğini kendisinin öyle atlattığını söyledi bakalım onu da denicem 🥺