kuzeylul3608 Son iki aydır adetim düzenli olarak devam ediyor ama hiç normal kanka rengi görmedim afedersiniz ama hep simsiyah acaba neden böyle bir problem falan mı var yoksa normal mı
dilberhala1 kuzeylul3608 Yani adetin başında ve ya sonunda siyah kan görülebilir. Kan vücudumuzda kalırken oksijene maruz kaldığı için oksitleniyor kırmızıdan kahverengiye ve ya siyaha dönüşebiliyor. Bende bu durum kahverengi şeklende olurdu adetin sonlarına doğru ama. Siz yinede bir doktor görüşü alın içiniz rahat olsun
Kerem_k1 kuzeylul3608 daha önceden benimde başıma gelmişti. Doktor’la görüştüğümde stresten de olabildiğini söylemişti. Siz yinede doktorunuza görüşün.