Kızlar oğlum 25 aylık. 3 gündür el ayak ağız hastalığı var ama el ayak hiç sıkıntı değil sadece ağzının içi kötü 2 gündür ateşlendi şuan ateşi yok ama keyifsiz ve göğsümde kucağımda uyuyor . Ve normalde böyle değil sürekli irkiliyor. Uykuda böyle sıçraması neden olur acaba çok fazla oldu korktum