Merhabalar bazen bebegime biberon mamasi yapiyorum ama icmiyor bunu içmediği zamanlarda direkt dökmeli miyim yoksa hazir bi sekilde buzdolabina kaldirabilir miyim ? Bu sekilde formul sutlerinizi muhafaza ediyor musunuz? İnternette 24 saat saklanabilir diyor ama yapan var mi ogrenmek istedim