seymaixle Kızım 10 aylıkta soğuk havale teşhisi kondu . Keppra başladı ilaç kullanırken iki kere daha havale geçirdi , doz artışı yaptık bizim gibi rahatsızlığı olan . İyileşen yada hala kullanan var mı ?
Fatmagul6543 seymaixle benim kizimda 1 aylıkken bide 40 gunlukken geçirmişti böyle bayılır gibi olmuştu birindede kaskatı kesilmişti keppraya başladık hemen 1 buçuk aylıkken 2 yaşına kadar kullandı ama ilaca başladıktan sonra hiç geçirmedi egg çekildi birde 3 ayda bir egg lerimiz başından beri temiz çıktı ama hep siz cekildinizmi egg
fatmaglll seymaixle merhabalar 3 ay 10 günlük kızım var 2 3 sn korkar gibi kasılması oluyor köpük kızarma morarma vs yok kucakta iyi geceleri iyi sadece gün içinde kucağımdan indirip yatağa sırt üstü yatırdığımda yapıyor video çektik doktor soğuk havale olabilir dedi yarın nörolojiye gideceğiz sizinde böylemiydi yda nedir bu
esralmilos seymaixle kız kardeşim çok sık geçiriyordu. Hatta bir keresinde biz öldü sandık mosmor olmustu ağzından köpükler felan gelmisti. Doktor doktor gezdik. Birtane doktor 7yaşina kadar devam eder 7yaşında n sonra kesilir demisti. Çok şükür öyle oldu. Şuan 24yaşında yani o zamanlar ilaç kullaniyormuydu hatırlamıyorum ama hastanelerde baya kaldı ve o öldü sandığımızda doktor beyninde hasar oluşmuş olabilir uyandigi zaman anlayacağız demiş anneme kizkardeşim kalkar kalmaz anne şeker demis. Odada renkli pamuklar varmıştı cok sukur gecti gitti. Bende küçüktüm ama travma olmuş bilincaltima yerleşmiş cok şey hatırlamam ama bunlari unutamıyorum bayıldığı zamanları felan.
seymaixle Fatmagul6543 evet çekildik bi kere az lekeler gözüktü bi çekildik temiz çıktı . Benim kızım şuruba rağmen devam etti o yüzden . Hapa başladık bugün
Fatmagul6543 seymaixle düzenli kullanın ve ilacı her gün mesela 7 de veriyorsan hep 7 de vermen gerekiyor doktor öyle demişti 5 dk bile gecikmiyecek öyle etkiliymis çok geçmiş olsun Rabbım şifasını versin inşallah 🌸
seymaixle fatmaglll peki o durgunluktan sonra uykusu geliyor mu . Bizimki ilk önceleri 20 sn sürdü zamanla saniyesi arttı . Bilinç yerinde oluyor ama bir süre hafif kasılma ve ağrısı oluyor . Harici hiç bir davranışı yok bide kendini tutamıyor hamur gibi oluyor
seymaixle fatmaglll çok geçmiş olsun . Nöroloji eeg çeker ama eeg temiz çıksa bile nöbet olabiliyormuş . 3 doktora gittim hepsi geçmesi yüksek ihtimall dedi şuruba başladık geçmedi hem şurup hem hap kullanıyoruz . Çok üzülmeyin ilk duyduğumda bende çok ağladım ama . Rabbim çözümsüz hastalık vermesin