Kızlar iyi geceler bir sorum var içimi kemiren. Kızım 3,5 yaşında bugün uyuturken herzamanki gibi uykuya direnc gösterdi ve beni türlü bahanelerle kandırmaya çalıştı yatakta geçen yarım saattin sonunda babasını defalarca kez öpüp iyi geceler dilemesine rağmen tekrar öpücem diye tutturdu ki eşim içerde misafirlerle oturuyordu istediği olmayıncada seni sevmiyorum sen kötü annesin dedi ki babasından çok bana düşkündür bağımız çok şükür ki iyi ilk defa böyle birşey söyledi. Bazı kaynaklar normal olduğunu söylesede normalmidir ve bu süreçte nasıl davranmam gerekir 😭