merveealiemirr benim oğlum da aynı şekilde kakasını ilk gördüğünde baya korktu, bu ne falan dedi. Ve ilk seferlerde klozeti lazımlığı falan reddetti. Öncesinde ayakta yaptığı için duşun içinde ayakta yapmasına izin verdim. Sonra o kakayı aldık klozete attık bay bay yaptık sifonu çektik. Ellerimizi yıkadık sonra banyoya sticker yapıştırdık. Bu böyle bir hafta sürdü. Tabi hep takipte kaldım söylemiyordu ama ben tahmin ederek veya hareketlerinden o anı anlıyordum. Banyoda biraz zaman geçiriyoruz fırsat veriyorum o şekilde öğrendik sanki. Bunları size fikir olsun diye yazdım. Son 2-3 gündür kakası gelince söylüyor ve klozete oturup yapıyor sonra da anne büyük kakalar yaptım diyor. Ayrıca başında durup beklemiyorum benim oğlum rahatsız oluyor ben kapıda arkam dönük duruyorum bakmıyorum. Kimse seni rahatsız etmeyecek sen rahatça yap diyorum. Umarım bizde de gerileme olmaz mesela dün akşam çiş yapmayı reddedip salonda işedi ve bunun yanlış olduğunu biliyor ağlamaklı bir sesle anne kaka yaptım dedi. Yani aslında her şeyi anlıyorlar ve bence tam zamanı hatta belki geç bile kaldık. Benim oğlum da 2,5 yaşında. Artık öğrenmesi gerekiyor eylülde kreş var…