3 aylık bebeğim bende kırkımdan sonra adet oldum normal bi şekilde 2. adetim 3 gün geçikti emziriyorum arada hafif adet sancısıda hissediyorum korunuyoruz da gebelik değildir heralde dimi? Geçikmesi hatta belki olmamam normal olur mu acaba bilen var mı?