elii10 Bizimkiside o aylarda o şekildeydi. 3. ayın başında çıkarmıştı dişlerini ebeye sorduğumda gelişimi iyi olan çocuklar erken çıkarır demişti. Şuan 19 aylık dişlerinin hepsi çıktı. Çürümemesi için uğraşıyoruz 🫠🫠
tazebiranne_ elii10 maşallah Allah esirgesin .. Tabi her çocuğun gelişimi farklı acemilik olunca da insan araştırıp duruyor vallahi bakalım biz daha yolun başındayız 🙂↔️🙏🏼🧿🤲🏻