biradamavisi Kızlar oğlum 36 aylık. Bana çok bağlı kreşe göndermek istiyorum ama kararsızım. Eşim öğrenim hayatı uzun yıllar sürecek şimdiden çocuğu anne babasından ayırıp 8-5 okula yollamayalım diyor. Bir sene daha bekleyelim fikrinde o. Ama ben hala emin değilim. Hem bana olan bağlılığını biraz aşalım hem de evde çok canı sıkılıyor diye göndermeyi istiyorum. Ama bir yandan da eşimin dediği gibi erkenden ayırmak da istemiyorum evden. Bir de hastalıklar malum. Annem kanser hastası ve sık sık anneme gidiyorum. Bağışıklığı düşük kanser hastası olduğu için. Ee oğlum kreşten hastalık getirir de anneme geçiririz diye de korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım?
fifi48 biradamavisi acil şifalar diliyorum annenize. Haftada bi iki gün 3-4 saat şle başlayın sizede cocugunuzads daha iyi olur hem alışması içinde rahat eder hemde sosyalleşir. Size çok bağlıyss bisnda tüm gün kreşe verirseniz okuldan soğur bence
Dolores biradamavisi yarım gün gönderin imkan varsa. Gönderdiği için pişman olan pek kimse yok. Herkes memnun. Ve evet gerçekten sıkılıyor çocuklar artık
rumeysalbayrakaya biradamavisi benim oğlum da 3 yaşında bana çok bağlı bende önümüzdeki dönem için yarım gün yazdırdım. Belki alışması zor olacak ama ortam zamanla iyi gelecek diye düşünüyorum 3 yaş grubu için. Bu arada çok geçmiş olsun kreşlerde hastalık kaçınılmaz gibi duruyor maalesef
biradamavisi BuzluKahve belediyenin kreşime göndereceğim özeller çok pahalı. Belediyede de yarım gün yokmuş sanıyorum 😕
biradamavisi fifi48 amin çok teşekkürler evet ama belediye kreşi tam zamanlı diye biliyorum tekrar soracağım tabii özele göndermeye Şuan maddi gücümüz yok çünkü
biradamavisi Dolores hem de çok sıkılıyor ve yenemiyorum yetişemiyorum hiçbir şeye diye bende mutsuz oluyorum
atlasinannesi2 biradamavisi size illaki 8de getir 5te götür demezler bence 9da götürür 2 gibi alırsınız. Saati saatine uymak zorunlu değildir
Alya-Sena biradamavisi yuvamistanbulmu dediginiz kres. Buradan baska bir arkadas en gec sabah 10 en erken 4 5 gibi alinabliyor cocuk kresden demisti.
fifi48 biradamavisi yaşadığınız yerde kreş değilde oyun grupları yokmu bazı belediyeler de yapıyor yaş aralıklarına göre haftada belli günlerde ½ saat kreş gibi
biradamavisi fifi48 evet oyun grupları var ama belediyeye ait yok, özel olanlardan fiyat aldım haftada 3 saate 9500 dedi aylık yani belediye kreşi 2250 tl. Bir yer haftada 2 saate 2700 dedi ona gönderebilirim ama o da çok yetersiz haftada yalnızca iki saat.
biradamavisi rumeysalbayrakaya teşekkür ederim evet beni en çok düşündüren de o. Ayda 2 kez hastanedeyiz diyor çocuğu kreşte olan tanıdıklar. Yarım gün kreş özel mi devlet mi sizin
Begonvil__ biradamavisi bence 8-5 36 aylık bir çocuk için uzun gelebilir. Devlete bağlı bağımsız anaokuluna verseniz sabahçı-oglenci şeklinde oluyor
superkahramanbiranne biradamavisi artık kreş yaşı 3 yaşa düştü akranları sosyalleşirken evde yalnız kalmamalı ama çokta küçük oluyprlar bilemedim
biradamavisi superkahramanbiranne evet bende geri kalmasın diğer çocuklardan istiyorum. Evde zaten sıkılıyor ama bir yandan da kıyamıyorum bana çok bağlı çoğu çocuk gitmeyi istemiyor bizim oğlan ekstra sorun çıkarır gibi de geliyor.
sevvgi biradamavisi gönderin kocaman olmuş artık, sosyalleşsin arkadaşlarıyla bir arada olsun etkinlikler yapsın, türkiyede niye geç yolluyolar bilmiyorjm ama çocuklara biz bi yere kadar faydalı oluyoruz sonrası kısıtlı, mecburen ekrana maruz kalıyorlar.
biradamavisi Alya-Sena evet yuvam İstanbul görüştüm bugün yarım gün varmış çok sevindim yaptım başvuruyu
Alya-Sena biradamavisi kura ya katilmadan direk basvuru aldilarmi. Evet yarim gun gibi vardi bende seneye oraya vermeyi dusunuyorm bizim burasi kura ile aliyo cikarsa tabi.