Kızlar 37+0 ile kızımı dünyaya getireli bugün tam 7 gün oldu 3 gün yoğun balımda yattım tansiyonum 12/8-12/9 lardaydı daha sonra servise geçtim 1 gün orda kaldım sabahına evime döndüm fakat evime geldiğimden beri tansiyonum 14/9 14/8 bir kere 13/8 e düştü az önce ölçtüğüm de ise 15/9 çıktı hiç bir şekilde çarpıntı vs yok sizce bu yüksek tansiyon neden oluyor ( tuz baharat salça yasakladı doktor kaç gündür ne yediğimi anlamıyorum bile)