Asceyay Doğum yapalı 6 ay oldu dikiş yerimde hassasiyet kızarıklık farkettim içerden değildir inş randevu aldım ama içim içimi yiyor benim gibi olan hanımlar varsa lütfen yazarmisiniz? :(
Zeynepaysimam Asceyay benimde kızarıklık ve ağrı olmuştı ben enfeksiyon sanmıştım meğerse pişik olmuş orası , göbek üzerine düştüğü için , sizinde inşallah pişiktendir
Sevgizeyneb Asceyay ağrı yokta galiba benimkide pişik batikonla temizleyince geçiyo bi süre sonra tekrarlıyo😔
Asceyay Sevgizeyneb zaten 1 seneye kadar devam edermiş anca iyileşirmiş enfeksiyon olmasında içerden pişiğe raziyim :(