Zengo arkadaşımın kızı 2.5 yaşında doğru düzgün ek gıda almadı çok sık emiyordu haliyle süte güvendi ve yemek yemedi daha sonra sütten kesti geçen gün enfeksiyon geçirdi çocuk ve bu seferde ek gıda almadığı için hastalığı uzun sürdü 🤷🏻♀️ ömür boyu yiyecek ek gıdayı evet o yüzden bi yandan da alışması lazım. Ki çocuğun kilo alımı da yavaştı doğal olarak çünkü bi zamandan sonra sütün besleyiciliği doyuruculuğu da azalıyor