blg12 Merhabalar istanbulda yaşayıp bilgisi olanlar yazabilirmi belediyenin yuvam istanbul oyun grubu varmış kayıtları ne zaman çocuğunu götüren varmı
Merveeemeeliss blg12 hiç gitmedk bilmiyorum ama araştrmalarıma göre 15 temmuzda ön kayıt varmış sanırım
Adababy Birdunyabircennetannesi ne zaman kayıt oluşturdunuz acaba ve nasıl oluşturdunuz kızım 3 yaşında bende başvurmak istyorum süreç nasıl ilerliyor