Ecmsc iç içe olan şeyleri çıkartıp tekrar içine koyuyor, ıslak mendilleri çekip çıkartmayı seviyor ona benzer alternatif aktiviteler yapıyoruz, küpleri üst üste dizmeye çabalıyor, halkaları çubuktan geçiriyor genel olarak şuan bunları yapmak hoşuna gidiyor. Bir de sesli kitaplardan aldım onların basma yerleri var onlara basıp ses çıkartmalarını çok seviyor. Buzdolabına yapışan magnetlerden aldım yemek saatinden önce oraya oturtup hayvanların seslerini öğretmeye çalışıyorum mesela ve gün içinde de tekrarlıyorum işte inek möö diyor dimi annecimmm gibi konuşuyorm. Bir de biz baştan beri kitap okuduğumuz için galiba şuan eline kitap verdiğimizde okuyor gibi sesler çıkartıyor. Sizde kitap okuma yapabilirsiniz hatta bende kesinlikle yapın. Bir de mesela Alo yu öğretmek istiyorum diyelim onu öğretirken diyalogla öğretiyoruz. Aslında hem onun neler yaptıpını ya da yapmaya çalıştığını gözlemleyip ona göre hareket ediyorum hemde sürekli herşeyi konuşuyorum 😁
Bu arada bu halka geçirmeyi ya da küpleri dizmeyi ben hep karşısına geçip yaptım ondan şuan kendisi yapıyor.