NewMomm1 Arkadaşlar oğlum 7 aylık 4 buçuk aylıktan beri ek gıda alıyor. Doyumluk yiyoruz bir süredir. Ispanak ne zaman verebilirim?
Aslaniopbenimicin NewMomm1 oğlum da 6 ay 28 günlük ilk aldığımda vericem ben haftaya falan erken başladık biz reflüyüz diye doyum direkt karıştırıp bisilerle denicem tabi ama bakiciz
Unicorn67 NewMomm1 ben ıspanak 8.ayda veriliyor diye biliyorum ama yanıltmak istemem sizide bebeğim 10 aylık ben cesaret edip veremedim hala 😀
[silindi] NewMomm1 Şunu görünce canım ıspanak çekti.. Ben 6 ayın içinde vermiştim. (Erken başladık biz ek gıdaya)
NewMomm1 Aslaniopbenimicin yaa benimki de 6ay 29 günlük. 1 gün sonra 7 aylık olacak diye öyle yuvarladım😂
Aslaniopbenimicin NewMomm1 canlarımmm 💞 ver ya başla dene artık. Hani biz 5. Aydan beri doyumda olduğumuz için ben vericem 3 gün kuralıyla belki 2 gün kuralı yaparım kendim uydurmaca hahahah
Aslaniopbenimicin NewMomm1 sizinki de çok saldırgan ağlak ve huysuz ve her istediği anında olsun isteyen cinsten mi yoksa ben tek miyim
NewMomm1 [silindi] aa vereyim o zaman bana gaz yapar dedikleri için vermemiştim oğlum da aşırı gazlıydı çok teşekkür ederim🌸
NewMomm1 Aslaniopbenimicin 5 aralıkta doğum yaptım oğlum o gün bugündür sinir küpü jshxhahdhah bebekkende kaşlar hep çatıktı. Doktorlar ay bu çok sinirli bir bebek demişti inanmamıştım haklılarmış çok çabuk sinirleniyor hahahdhahdhah
Aslaniopbenimicin NewMomm1 kız bende 5 aralıkta doğurdum doğru 12 yi geçti 29 gün oldu ahahaha 5 Aralık 14:12 de nur topu gibi sinirli bi oğlum oldu ger gün kriz geçiriyoruz ikimiz (bende agresfim)