Ekransiz buyutmeye caltigim 2⁵ yasinfaki kizim😅
Annemden yüz bulmasiyla, tv izletmeye baslamisti.
Kizima annemle bakiyoruz, uykusuz, ve perisan donemlerimdi.
Ipin ucu cok kaçmadan, topladim tv yi kaldirdim🤗
Bozuldu dedim. Birkac gun sordu, sonra unuttu.
Tabii bu oyle kolay da degil, unutturmak icin surekli parka gidiyoruz.
Suyla oyun oynamayi cok sever, evi yer yer gölete ceviriz.🤗
Tv yi aratmayacak aktiviteler yapmalisin🥰