heygorl Hanım efendi. Bende aynı dertten muzdarıbim, bir anne olarak ne kadar zor siz anne değilsiniz sanırım. Zayıf yemeyen çoçuk ne kadar zor, oğlum var kilosu iyi
Şükür ayakta geçirir hastalığı gribi, Kızım var 2 kere aynı yerden kolunu kırdı doktora götürdüm zayıf annesi yemesi gelişmesi gerek dedi üzüntüden saç egzaması oldum şimdi korkudan kızım tekrar kırılır diye ne bisiklet ne paten bilebiliyor pencereden çocukları izliyor, yaşamaya. Anne bilemez , fazlası zarar evet obezlik çok ama çoçuklardada gelişim için kilo gerekli!!!!!