40 ı çıktıktan sonra doktor uyumasına izin verebilirsin demişti. Zamanla uyku sürelerini kendisi uzattı. Şu an 4 ay 20 günlüğüz gece bazen bir kere uyanır bazen hiç uyanmaz. Kilo alımı vs gayet iyi gidiyor. Zaten birçok doktor bebeklerin gece beslenmesine ihtiyaç olmadığını savunuyor. Gece emzirmeleri bir yerden sonra alışkanlık haline geldiği için uyanıyorlar aslında. Kilo alımı iyi olduktan sonra uykuda en az emmek kadar bebekler için bir besin. Birçok hormon uykuda salgılanıyor