Edlk evet var. Birikim için açmıştık aslında ama maalesef birikim yapamadık 3 senedir 😒 şu an sadece aldığı maaşı oraya yatırıyoruz ben faturaları falan ödüyorum ordan ya da market alışverişini yapıyorum o da ihtiyacı olan harcamayı yapıyo çoğunlukla arabaya benzin 🤦🏼♀️