Busrak2 Kızlar de browns kullandım bu zamana kadar suan küçük geldiği için başka bir biberon almak istiyorum markasınıda değiştirmek istiyorum denemek için 6 ay üzeri hangi biberona geçmekiyiz akıs vs oluyormus bilen varmı
aven Busrak2 bende brownsdan gectim hatta iki tane kullandim cam ve plastk olani simdi m delikli olana gececeksiniz lansinoh oneririm cok memnunum
Hzlhzlll Busrak2 ben 6 aydan sonra biberon kullandım önce chicco kullandım ama bebeğim çok sevmedi onu . Sonra Lansinoh kullandım hayla da kullanıyorum çok memnunum . Ama ilk oğluma da plips avent kullandım ondanda çok memnun kaldım ikiside çok güzel biberon .
Busrak2 aven lansinoh kullanıdıgınızın nereden aldıysanız birebir ekran resmini atarmısınız benimde aklımdan lansinoh geçiyordu
aven Busrak2 kusum elektrikli pompanin icinden cikani kullaniyorum ben internetten bulup atayim olurmu 6 ay ve uzeri icin olani
betus1001 Busrak2 lansinoh kullanıyorum ilk günden beri. 3 haftadır felan orta akisli M olana geçtim. Suan 6. Ayına giricek.
derinsmayko Busrak2 Kesinlikle nuk öneririm emzik ucunun yapisi falan o kadar güzel ki zaten hiç birine benzemiyor şekli ne avent e ne Chicco ya fln bizdeki m akiş