happy662_ 20 aylık bebeğim üstü solunum yolu enfeksiyon var dedi doktor kanında da varmış . Klamoks antibyotik ishal yaptı bizde 2 kere icirdim ama ateşi var . Şuan calpol icirdim ama ishal yapmayan antibyotik varmıdır acaba . Tavsiyelerinize ihtiyacın var 🙏
aysegul_my happy662_ kanında enfeksiyon varsa ishale cevirebilir siz birde eczaneden probiyotik damla alın hem ishalini durdurur hem antibiyotik kullanirken probiyotikde öneriyolar bagirsaklarin düzenine zarar vermesin die
Seden Doktorla görüşüp degistirebilirsiniz ama ishalede hemen kötü gozle bakmayin, öksürük ve ishal mikropları atmada vucudun en iyi savunma sistemidir, muz yedirin ayni zamanda yada seftali dengeleyecektir.
Seden happy662_ ben oglumda kullanirkende ishal yapiyo ama iciriyorum, enfeksiyonun hemen gecmesi benim icin daha önemli. Geçmiş olsun 🌺
happy662_ aysegul_my herzaman düzenli probiyotik kullanıyoruz ♥️ katı gidalar yediriyorum başka antibyotik yazılacak bugün doktoru yazsın alalım bide onu icirecegim bakalim
happy662_ Seden birkaç gün kalabalık ortamda çok bulunduk sanırım orada kapalı bı yerdi bulaştı biseyler . Doktorumuz yeni ilaç yazacakmis bugün onu alıp icirecegim birde doktor yazmadan alamıyoruz antibyotik Yurt dışındaki insanlar nasıl abtibyotiksiz yaşıyor orada kolay kolay yazmazlarmis