baykaraa Bebeğim erken doğduğu için kilosu düşüktu tabiki ilk günden beri sütümü veriyorum ama yetmiyo diye çok acı çekti ağladı her sütten sonra 30/90ml mama vermeye başladım ama emin olmak istiyorum en iyi mama tercihiniz nedir?bebelac ile başladım ama hipp organik onu çok övdüler anne sütüne en yakın olan diye ona geçtim hemen umarım iyi gelir
Jessicaana baykaraa doğduğundan beri Bebelac kullanıyorum gaz da yapmıyor kabizda yapmiyr kiloda güzel yapıyor 4 aylık hala Bebelac kullanıyoruz
asellinaninannesiii baykaraa ben hipp kullanıyorum, benimkide erken doğdu kilosu 2040 dı sonra baya düştü 1910 a kadar , aptamil kullanıyordum biz de gaz yaptı hemen hipp e geçtik suan 4 aylik , çok memnunum 🌸
baykaraa damlakarel yeni başladım başladığım gibi döktüm bende gazdan delirtti kendini atmaya geçtim Buda baktım olmuyo bebelac gold a gecicem
tazeanne___ baykaraa bebeğim manasını kendi seçti 😂 sma ve hip kusturdu baby goat kabız yaptı bebelac sevmedi içmedi aptamil de kaldık aptamil içiyo