Sese bizde de durum aynı, uyku düzenimiz komple değişti. 09:30′da uyanıyor, 14:30-17:00 arası tek uyku yapıyor. Sonra 22:30′da uyuyor. Çok geçe kalıyor, bu şekilde büyüme hormonunu düzgün alamayacak diye endişeliyim. Yaz mevsimi diye bir şey demiyorum şimdilik.
Günümüz kahvaltıyı zorla yedirmeye çalışma ile başlıyor ve tabii ki üç lokma yiyip bırakıyor. Sonra meme meme diye ısrar kıyamet. Peşine bez değişimi, oyunlar, aktiviteler. 11 civarı parka çıkıyoruz 12 gibi geliyoruz, ara öğün veriyorum meyve vs, sonra bıcı bıcı diye başlıyor, rutine alıştığı için banyo sırasını biliyor 😁 banyodan sonra oyun oynuyoruz, uyutmadan çorba içiyorum ya da yoğurt yediriyorum. Sonra masal vs uyuyoruz. Ben de onunla uyuyorum. Uyandıktan sonra yemek yiyoruz, tekrar parka çıkıyoruz, akşam parkını genelde babasıyla yapıyor. O sırada ben de temizlik yapıyorum. Parktan sonra birlikte yine oyun, aktivite yapıyoruz. Yatana kadar bir öğün daha yediriyorum. Bu aralarda hep meme var, meme bağımlısı.