Simdi nasil anlatayim
Bende bir abi var evlerden ırak pc almissim giiti saati elimden telefinumu aldi kendi kullandi annemnin telefonunu aldi onuda satti galiba bende anneme baska tel.verdim onuda almis istiyorum etmedigi kufur kalmiyo bende btk dan teli kapattirdim hattida benim usutume almis onu nasil aldi bilmiyorum onuda kapattirdim ama gakiba baska iban num.almis teli hala kullaniyo polise sikayet etsem nolur alabilrmiyim telefonu bilgisayrmda gitti ama onun faturasi filan yok napmaliim bıktım bu pislikten abi dgil duşman