mel55 ağlamıyor bir keyifle alıyor 2 defa çekip bırakıp kalkıyor . Birde sutunuzun tadına baktınız mı ? Benim bir gogusumu emmedi sagiyordum onu sonra az az emmeye baslamisti bir süre sonra verdiğimde ağlayıp bırakıyordu bende biryerde görüp sütun tadına baktım ve sütte tuz tadı vardı ne yaptıysam o IŞİD’e coemedim oyle kaldi