zeykan1 bende silikon uç kullanıyorum bebeğim 3 ay 23 günlük doktorumuz şimdiye kadar bırakması gerektiğini söyledi kilo alımlarımı biraz alt sınırda silikon uçtan kaynaklanabileceğini söyledi ben çok üzülüyorum bu duruma sizin doktorunuz ne diyor bırsktırmayı denediniz mi bebeğinizin kilo alımı nasıl merak ettim uzun süredir kullanıyormuşsunuz.. açıkçası ben emsin de nasıl olursa olsun kafasındayım ama doktor öyle deyince de stres oldum birkaç kez denedim almıyor memeyi