Lolita Umudumm hipp combiotik kullanıyordum çok gaz yapıyordu bize evolvia başladık bu gün bakalım nasıl olacak umarım gaz problemimiz olmaz
shdemir damlahira Ben hic sorun yasamadım canım gaz problemimiz tamamen ortadan kalktı. Kabızlık hic yasamadık. Kilo alimida iyi 6 aylik benim oglum 9 kilo 74 cm.
damlahira shdemir bizde gaz problemi var maalesef mamadan mı dedik ama değil sanırım aslında o kadarda dikkat ediyorum kendime ama yinede karın ağrımız var çok ağlıyoruz😥