ulkugozlek anne sütünden vazgeçmeyin sizin durumunuzdaydım tam bir ay bıkmadan usanmadan uğraş verdim sütünüz bir damlaysa bile umut vardır bol bol emzirin. Yarım saatte bir emzirdiğimi bilirim. Şimdi 5. Aydayız doktorumuz bile annesi helal olsun sana bebeğin 7,5 aylıktan gidiyor çok güzel kilo alıyor dedi en son kontrolde. Doktorumuzda sütümün yetmediğini biliyordu ve mamayı bıraktım diyince biraz tepki vermişti ama aldığı kiloları görünce tebrik etti. Anne sütü çok ama çok değerli asla bir mama yerini tutamaz. Ve bana kalırsa çok güzel bir bağ oluşturuyor. Sütünüz geliyorsa artması için savaşın bebeğiniz için…