Kızlar 2.5 ay oldu anormal şekilde göbeğim var. 10 kilo verdim 57 kiloyum halaa 5 kilo fazlam var ama bunun kiloyla da ilgisi yok. Aslında şu an bile ideal kilo aralığındayım üst taraf ve alt tarafım ince ama göbeğim 5 aylık gibi bu yüzden hala herkes beni hamile zannediyor çok korkunç bir haldeyim. Bunu yaşayan var mı her gören anormal olduğunu söylüyor psikolojim bozuldu dayanamıyorum 😭