Zeynolii Bizimde aynı sorun var hipokort krem çok iyi geliyor geçiriyor ama bazısı beş bazısı 10 gün kullan bırak diyorlar doktorların güçlü çünkü normal günlük olarak benimde bişey bulmam lazım geçiyor hemen tekrar başlıyor vito iyi diyorlar ama ben anlayamadım sudocrem kullandım şimdi Hindistan cevizi yağı deniyeceğim