cagatay23 Bu ayda emekleme yok, otururken uzakta bi oyuncağa uzanırken yana düşme, bi yerlere tutunarak kalkma yok, yaşayan varmi? Normal midir?
Cngzhn_1807 cagatay23 benimki 11,5 aylik ne emekliyo ne yattigi yerden kalkip oturtabiliyor, ne tutunarak kalkiyo nede adim atiyo.. donmeyi bile dogru duzgun iki uc haftadir yapiyo surunmede yok🥲 baya haraketsiz yanii
balgokcem cagatay23 Aynısı kızımda var hemde hepsi 8 buçuk aylığız bu ikinci kızım diğer kızım bu aylarda sürünüyordu bu surunmuyor bile 🥲
BerilEce cagatay23 kızım 10 ay 17 günlük tam olarak emekledi 1 aydır 2 3 emekliyordu oda çok nadir sonra yatıyordu yani şuan aktif olarak 2 gündür emekliyor😃
Unicorn67 cagatay23 10 ay 25 günlük 3 gündür falan canı isterse emekliyor 😉 erken demekki hemen avham yapmayın
hilarious 10 aylık ve sadece canı isterse emekliyo emekleme gelişim basamağı değil 🤗 tutunarak kalkmaya da yeni basladı acele etme anne beybi 😌
cagatay23 hilarious etrafımdaki arkadaşların bebeleri emekliyo vs böyle olunca benim de aklıma takiliyo çok vallahi
cagatay23 Cngzhn_1807 bide bizim kafa ölçüm takip ediliyor bıngıldak erken kapanmıştı ondan tedirgin oluyorum
hilarious cagatay23 bizim de öyleydi ya dr bizim kız azıcık tembel dedi her bebeğin gelişimi kendine özel
Unicorn67 cagatay23 evet emeklemeden yürüyen çok çocuk var doktor bize önemsiz emeklemesi dedi yürümesi önemli 18aya kadar yürümesi bekleniyormus benim bebeğimin bütün becerileri diğer bebeklere göre hep geç oldu zaten bir sıkıntı yok yani herkes diyor yaşında yürür ama bakalım