melisinannesiii Merhabalar, 2 gün sonra 1 aylık olacak bebeğim var. 1 hafta öncesine kadar uykusu çok güzeldi ama yaklaşık 1 haftadır uyuyamıyor. Ağlamıyor ama uykuya dalamıyor. Sizin bebeklerinizin uykuları nasıl?
aysenur28 melisinannesiii bu durum gayet normal sanırsam benim de bebeğim 1 ay 5 günlük geçen haftaya kadar çok düzenli olurdu ama son günlerde aynı sizin durumdayız uykusu var ama uykuya dalamıyor bi türlü öylece duruyor
ysmnabd melisinannesiii bximde bugün 40. Günümüz aynı durumdayız uyumuyor saatlerce uyanık kalıyor. Gözleri kızarıyor hala uyumuyor. Ne güzel düzenliydi gece yatardı sabaha kadar kalkmazdı. Sabah 10 gibi kalkar 2 de geri yatar akşama kadar uyurdu her işimi tutardım akşam 6 7 gibi uyanır 10 11 e kadar uybık kalırdı uyurdu sabaha kadar. Ne bileyim bir yerde söyledim düzenli diye ondan oldu galiba asla kimseye söylemeyin çoxugunuzu
melisinannesiii aysenur28 ne zaman geçer acaba. 1 aylık bebek 1 saat uyanık kalabilirmiş ortalama güya. Bizimki 2-3 saat kalıyo bazen 4
melisinannesiii aysenur28 merhaba nasıl sizde durumlar. Bizimki çakal uykusu yapıyor 10dk 20dk gibi sonra hemen uyanıyor
melisinannesiii ysmnabd hepimizde aynı durum varsa biyerde söylediğiniz için değildir 🌸 gaz sancıları başladı ben ondan diyorum. 3. Ayda bitince bakalım düzene girecekler mi
gizem140 40 onda düzelir olayı yalanmış bizim 47 günlük gündüz uyumuyor öyle ağlamıyorda ama bir türlü uykuya dalamıyorum artık mahvoldum iki küçük çocuğum daha var ikisinde de ben böyle bir şey yaşamadım
melisinannesiii gizem140 bende de var bitane daha. Ben onda da yaşadım aynı şeyi ama o 3 günlükken başlamıştı bağırıp ağlamaya. Bu 3 hafta uyuyunca uyuyacak heralde diye sevinmiştim. Uyumayan çocuk hem zor hem yorucu allah yardımcımız olsun. 3 aydan sonrası için umutluyum
gizem140 Valla öyleymiş uyumayan zormuş . Ben yaşamadığından buradaki annelerinde yaşadığını görünce en azından rahatladım çünkü bir şeyi mi var diye tedirgin oluyordum
ysmnabd melisinannesiii merhaba çok düzensiz. Mesela bugün gün boyu uyudu diyebşlirim ara ara uyandı ama uyanık kalma süresi hep kısaydı. Sabahları da 5 veya 6 da kalkıyoruz bir iki saat uyanık kalıp geri uyuyoruz 2 ye kadar felan inanın çok düzensiz