Melkkkk Kızlar merhaba kızım 9 aylıkken ilk dişini çıkardı o gün bugündür yemek yemiyor iştah sıfır şuan 2 dişi oldu hala yemiyor bu durum düzelir mi yada tavsiyeniz var mı ne yapmam gerek
QPrensannesi Benim bebeğimde 8 ay 9 günlük bende bekliyim burda çünkü bizimki dış cikartmadigi halde bu ara çok iştahsız
Melkkkk QPrensannesi kesinlikle kaşığı ağzına bile istemiyor yanlışlıkla alırsa da ağzından geri çıkarıyor çok zor
Alpinannesi_B Oğlum 7 buçuk aylık. Sağ altta ki inci tanesinin ucu çıktı tam çıkmasını bekliyoruz. Ve iki gündür iştahda azalma var. Allah yardımcımı olsun sağlıkla büyüsünler inşallah 🤲🏻
beybi06 Bebeğim 8 aylık bizde de iştahsızlık oldu doktorumuz iştah açıcı şurup önerdi aldık 2 gün oldu etkisi oldu doktorunuza danışın isterseniz