Açık yara vardı emzirmedim o göğsümü sağıp verdim iki hafta kadar o yara kapandı sonrasında. Ama mutlaka doğru emmeyi öğrenmesi gerekiyor ogrenmezse iyileşse bile tekrar yara yapıyor bebek. Benim kız 3 buçuk aylık yeni yeni öğrenmeye başladı pek acıtmıyor artık. Kanayan bir yaraniz varsa da kantaron yağı öneririm emzirmeden önce temizleyin ama kanamayı falan kesiyor