Merhaba kızlar doğum kontrol hapını korunduğun halde içe boşalma olmadığı halde hap kullanılmayınca kadın hamile kalırmı yani kadın kendi kendine hamile kalamaz herhalde içe boşalma olmazsa değilmi mesela araştırdımda adet olunca bırakılabiliyormuş hap doğru mu?bilen aydınlatsın lütfen