Merhabalar bebegım tam 10 aylık. Son dort gundur iştahsızlık var asla birşey yemıyor. Önceden iyidi . Gecelerı ateş çıkıyordu pedifenle kontrol altna aldk ama bu iştahsızlıga çare bulamadım. Bu donemde normalmı. Vaktını keşfetmeye ayırıyor. Sızler nasıl çözumler buldunuz ve ne yapmam onerrsnz