eminmomss Kızlar 28 haftalık hamileyim bi anda kalçama doğru belimin ortasına batma sancı girdi nefesimi de tetikliyor kesiliyor 4-5 dk sürdü sonra geçti 5-6 dk sonra tekrar girdi aynı şekilde sancı 3-4 dk sürdü yalancı sancılar mı bunlar bilgisi olan var mı
betii9223 eminmomss sırtını dayayarak yat dinlen. Geçiyorsa yalancı sancı. Sonra iyi olursan çok sıcak olmadan ılık duş al Sancın geçmezse, en acilinden doktora git nst de sancı durumuna baksınlar geçmiş olsun
BelaCivciv eminmomss Biraz yatıp dinlenin, geçerse değildir. Normal sancı bu kadar uzun sürmüyordu sanki, 1 dakika oluyordu benim sancım. Ve kasıklardan vuruyordu. Geçmezse mutlaka doktora gidin.
sahrabalam2 eminmomss doktora gidin burdan yorum yapmak doğru olmaz belki kasılma açıklık vs birşey vardır beklemeniz doğru olmaz
eminmomss betii9223 Teşekkür ederim canım öyle yapıcam bi olmadı gidicem ama bu 3 oldu şimdi takip ediyorum 4-5 dk bir giriyor
irem1 Sadece yoruldugunuzda oluyosa normaldir ama devam ediyosa doktora gidin. rahim kısalması mı ne demişti bana doktor. Son zamanlarımda hep yattım baktılar geçmiyo hastaneye yatırdılar 35. Haftada doğurdum
eminmomss irem1 İlk defa böyle oldu açıkçası sancılarım oluyordu ama geçiyordu şimdi böyle aralıklarla girmeye başladı bide nefesimi kesiyor 4-5 dk bir oluyor
eminmomss BelaCivciv İlk defa başıma geldiği için canım panik yapmadan bi size sormak istedim inşallah geçer de yalancı sancılardır
BelaCivciv eminmomss Panik yapma hiç, sakin ol. Sancım 4-5 dakika sürüyor yazmışsın ama doğum sancısı o kadar uzun sürmüyor. O yüzden yalancı olabilir. Sakin ol kendini dinle önce.
eminmomss sahrabalam2 Ay inşallah öyle birşey yoktur çünkü daha çok erken haftamız eşimi bekliyorum birazdan işten gelicek inşallah gidicez🙏🏻 betii9223
eminmomss milav betii9223 Biraz daha iyiyim canım teşekkür ederim acile gittik bebekte sıkıntı yok çok şükür ama nst de biraz sancılarım çıktı doktor bol bol yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi