Kızlar ben 1,5 senedir korunmayı bıraktım normalde adetim hep adet gününden 3 4 gün önce olur normalde ben geçen ay 13 haziranda adet oldum söylemesi ayıptır ayın 1 inde peçeteyle sildiğimde açık kırmızı kan lekesi geldi böyle silinme şeklinde sonrasında böyle kahverengimsi siyaha yakın lekelenme geldi 1 inden beri sürekli değil ama ara ara az az böyle siyaha yakın lekelenmelerim olur hamilelik belirtisini acaba yoksa adet mi olucam hamilelik belirtisinde böyle şeyler olurmu