Bebegim3535 Sis-01 bir kolik kız büyüttüm şuan 6 yaşında kullanmadığımız damla kalmamıştı ama bu damla ozaman Türkiye’de yokmuş. Şimdi 7,5 aylık oğlum var aşırı gazlıydı yine herkesin bildiği damlalardan başladık ve sonra mommy’s Bilss i bulduk ve sen nerelerdeydin dedik. Sadece 1 ay kullandım ama ben böyle etkili bir damla görmedim. Onun etkisine güvenerek de 1 ay sonra bıraktım karın masajı ayak hareketleri ile gaz çıkarmasını destekledik ve çok şükür kurtulduk. Bütün gaz damlaları bebekleri durmadan ıkındırıyor kıvrandırıyor ama bu damlada öyle bir etki yok. Ben gündüz olanını kullandım içeriği de temiz. Gece de gece uykusuna geçmeden önce veriyordum.
sumeyyeasellina Sis-01 ben kızımda duydum bu ürünü çok gazlı bi bebek değildi gece olanı aldım ve çok işime yaradı
Sis-01 Bebegim3535 nasıl kullanım yaptınız acaba kaç doz kaç kere gündüz olanı gece de kullandınız yani doğru mu anladım
Bebegim3535 Sis-01 gün içerisinde 3 kez 1 kez de gece uykusuna yatmadan önce veriyorduk. Gündüz olanını kullandık sadece. Ml çok düşük veriyorduk. Tam hatırlayamadım eşim şuan işte yarın sorup yazayım size
Bebegim3535 gizem123365_ kaç aylık bebeğiniz. Benim kızım hergün belli saat aralığında kesin ağlama krizine giriyordu. Gün içerisinde de devamlı ağlayan ıkınan kıvranan gaz çıkarmaya çalışan gaz çıkarsa da gazı bitmeyen bir bebekti
gizem123365_ Bebegim3535 şuan 47 günlük belli bir saati yok uyanık kaldığı her vakit ağlıyor kolik mi onu anlayamadım sadece
Bebegim3535 Mammamiaa 2,5 aylıktı gece uykusuna yatırmadan önce emziriyordum. Sonra karın masajı ve ayak hareketleri ile gazını çıkarmasına yardımcı oluyordum öyle gece uykusuna yatırıyordum. Gece emince uyumaya devam ettiği için gazını çıkarmıyordum. Damla da kıvranma ıkınma yaptırmadığı için daha rahat uyuyordu. Güne 7 de başlıyordu ilk işimiz yine karın masajı oluyordu. Ozamanlar uykuları da daha düzenliydi gazı da çok birikmiyordu bu sayede geceleri. Bu masaj videolarını izlemenizi uygulamanızı öneririm çok iyi geliyor. Hem damlayı kullanıp hem masaj yaparak daha az damla kullanabilirsiniz bir süre sonra da tamamen kesersiniz. Zaten kolik olmayan bebekler genelde 3.4. Aydan gazı birmiş oluyor.
Bebegim3535 Mammamiaa sizede yazayım devletin verdiği d vitaminini kullanıyorduk biz. Gaz damlasını kesince farkettik d vitaminini verince huysuzlaşıyor gazı artıyordu. Doktorumuza sorduk evet bazı bebeklerde gaz yapıyor dedi ve hemen değiştirdi. Daha huzurlu bir bebek oldu oğlum. D vitamininiz de gaz yapıyor olabilir
Bebegim3535 gizem123365_ muhtemelen gazı var çıkarsa da tamamı çıkmıyor. Kullandığınız gaz damlası varsa o da yapabilir. Hatta ben gaz damlasını kestiğimde farkettim devletin verdiği d vitaminini verdikten sonra huzursuz oluyordu. Hemen doktorumuza sordum evet bazı bebeklerde gaz yapıyor değiştirelim dedi. D vitaminini değiştirdim daha huzurlu bir bebek oldu. Hepsi birbiriyle bağlantılı işte deneme yanılma yöntemi birazda
Deletedmom_115 Bebegim3535 devletin verdiği d vitamini bizi perişan etti, kullanmayı bıraktık rahatladık
ecekusumm Sab simplex, nurse harveys, metsil kullandık hiçbiri fayda etmedi çözümü mommys bliss’in gece damlasında bulduk. Kızımı sadece o rahatlamıştı ben gece olanı gündüz de kullandım. Şükür artık ihtiyacımız kalmadı.