efecikgnr Arkadaşlar dün verem aşısı hariç aşıları yaptırdık . Bacaktan birde rota aşısı ilk dozu . Dün ateş olmadı ama aşırı huzursuzluk vardı bugünde hafiften ateslenmeye başladı normal mi Dr götürmem gerekmi arkadaşlar .
Benkadinimdemiii efecikgnr bizim 2. Ay aşısında sorun yoktu ama 4. Ayda 2. Ayın aşıları gene vuruldu verem hariç onda ateşlendi 39 a yakındı duş aldırdım calpol verdim yavaş yavaş düştü
nurozge efecikgnr ateşi 38 üstünde seyrediyorsa genel durumu kötüyse yoğun ishal varsa götürün yoksa biraz takip edin
nurozge efecikgnr sizde yada eşinizde bebekken havale geçiren yoksa takip edin bence ama annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz ılık duş aldırın parol verebilirsiniz ağrısı varsa biraz hafifletir
efecikgnr nurozge calpol verdim bı çay kaşığı kadar iştahsızlık ta var . Huzursuz uykuda uyumuyior dün vermedim ama bugün ateşte olmaya başlayınca verdim vallah
nurozge efecikgnr calpol doktor bana kilosunun yarisi kadar demişti enjektöre çekip verebilirsin 6 kg 3 cc mesela
nurozge efecikgnr size nasıl söylediler öyle yapın duruma göre bir bakın bebeğinizi rahatlatacak mi iki doz arasında 6 saat olacak
efecikgnr nurozge evet 6 saati biliyorum bir çay kasigi demişlerdi baya önce . Ama dün ebe bisey demedi ateş vs olur mu dedim hayır olmaz dedi . Verem yapar ateş dedi . Veremide yaptirmadik zaten amlyt olduğu için . Ama bugünde ateşi çıkınca bı tuhaf oldum