Merhaba arkadaşlar 7,5 aylık bebeğim var ama gündüz uykularını tamamen kaldırdı desem yeridir. Asla uyumak istemiyor. Odasına girdiğimde dahi uyutacağımı anladığı için daha kapıya yaklaşırken ağlamaya başlıyor. Beşiğe yatırdığımda tutunup kalkıyor yatırdığımda yine ağlamaya başlayıp tekrar tutunup kalkıyor. Bunları yaparken dahi gözlerini kaşımaktan kıpkırmızı oluyor çok uykusu olmasına rapmen uyumuyor Ne yapmam gerekiyr nasıl başa çıkabilirim fikri olan var mıı 🙏🏻🙏🏻