4 ay 21 günlük bir kızım var. Bu zamana kadar hep 15 dk bir göğsü 15 dk diğer göğsü emziriyordum. Hep memede uyuyan zarla zorla emzirdiğim bir bebekti ama son 1 hafta 10 gündür 5 dakikadan sonra tamamen uyumaya başladı. Bugün doktora gittim ve durumu anlattım, o da 'o artık büyüdü ve 5 dakikada doyabilir sonrasında uyku moduna geçiyor ,5 er dakika emzir 'dedi. 5 dk emzirdim uyudu ama içim hiç rahat değil çocuk aç sanki ama uyku dalmış 🙄🙁siz bebişlerinizi kaçar dakika emziriyorsunuz?