Benim kızım da üç aylık iki aydır kontrol veriyor biz de çift bez uygulaması yaptık üçüncü aya girdik ve yine çift bez önerdi üç tane özel hastaneye gittim hepsinin dediği tek şey çift bez
İçim hiç rahat değil ama malum havalarda sıcak bebeğim çok ağlıyor