Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 6 aylık ve uzun zamandır gündüz uykuları 40 dakikayı 5 dakika dahi geçmiyor. Bunu normal olarak görüyordum fakat çevremde ve internette en az 1 saat hatta 2 saat uyuyan bebekler olduğunu görünce bir sıkıntı olduğunu düşünmeye başladım. Bu konuda bilgili, deneyimli olan anneler yardımcı olarabilir mi? Biryerde yanlış mı yapıyorum?