balcicegin_annesi ben hep sagıp verıyorum canım emzırdgm zaman goguslermdesıkıntı oluyo kac defa mastit oldum bız cok bıberon denedık suan dr browns kullanıyorum gaz gıderıcı olandan belki sanada ıyı gelır canım yazmak ıstedm ondan , gogsumu verıncede emıyo bıberondanda gun asırı bıberonla beslıyorum